dinsdag 24 mei 2005

Al weer tuinwerk gedaan!


Kruiwagen vol met onkruid!

Vandaag hadden we lekker gym op school! We hebben trefbal gedaan en hard gelopen. Ik ben gek op gym, we doen altijd wel leuke dingen. Verder had ik vandaag een 9 voor mijn rekenen, tja het was ook helemaal niet moeilijk!
De juf is nog op zoek naar ouders die kunnen rijden naar Watergeus in Spaarnwoude, voor het schoolreisje. Mijn vader zegt dit keer wel te willen rijden. We moeten om half 9 weg gebracht worden en om 1/2 5 weer opgehaald worden in Spaarnwoude. Ik vind het vet gaaf dat mijn vader nu eens mee gaat! Moet het morgen maar meteen even aan de juf doorgeven!
Wat we daar in Watergeus allemaal gaan doen wil de juf nog niet zeggen.... verrassing zegt zij....
Vanmiddag weer tuinwerk in de voor tuin gedaan. Heb weer een heel stuk onkruid weg gehaald. Het blijft een beetje een rommeltje daar. Er zitten zo veel onkruidwortels in die grond! Nee dat valt niet mee, het is erg zwaar werk. Je komt er haast niet doorheen met een schep. Op de foto hier boven kun je zien hoeveel ik uit de tuin geschept heb. Aardig kruiwagentje vol he?
Tim was vandaag een beetje stil..... zit maar steeds in zijn wc in de hoek van zijn hok. Toen hij weer even in het buiten-hok zat werd hij weer wat drukker, zou hij toch Pim een beetje missen?
Soms kijkt hij zo zielig........

Geen opmerkingen: