maandag 2 mei 2005

Vandaag mijn vader geholpen!


Dagje mee met mijn vader!

Vandaag is de eerste vakantiedag en mijn vader en moeder moesten vandaag allebei werken dus ging ik maar met mijn vader mee naar zijn werk. Het was eigenlijk best leuk! Heb veel gedaan, vriezer schoon gemaakt, koffiekamer schoon gemaakt, cake gebakken, kroketten gebakken, vloer schoon gemaakt. Het was eigenlijk best spannend want het licht viel steeds uit, er was een storing en niemand kon vinden wat er nu echt aan de hand was. Vond het best jammer dat we op een gegeven moment naar huis moesten..... nou ja volgende keer nog maar eens een keer!
Morgen ga ik met mijn moeder mee...... nou daar heb ik eigenlijk geen zin in....vroeger werkte zij in een kerk, daar kon je lekker rondlopen... nu werkt ze op een gewoon kantoor.... nou dat zal wel saai zijn.....

Geen opmerkingen: