maandag 16 mei 2005

2e Pinksterdag, bouwmarktdag!


Woonboulevard Cruquius.

Vandaag zijn we naar Cruquius geweest, tuincentrum en bouwmarkten heb je daar. Omdat het vandaag 2e pinksterdag was was alles daar gewoon open. We waren op zoek naar hout. Mijn moeder wil graag een afdakje hebben achter in de tuin waar je lekker kan zitten ook als het regent. Tevens moeten hier dan de konijnen onder staan. Wat was het druk in al die markten. Net alsof iedereen vandaag opeens plantjes moest kopen....... We hebben wel een paar mooie balken gevonden van die hele dikke......
Dit was de laatste dag van de vakantie..... morgen weer naar school..... dat vind ik niet erg hoor!
Tja, dan moet ik weer huiswerk maken dat vind ik alleen wat minder leuk. Op 2 juni heb ik mijn boek bespreking! En volgende week weer topo.... tja, dat is effe leren dan he?

Geen opmerkingen: