dinsdag 31 mei 2005

Thomas jarig!


Thomas 10 jaar!

Vandaag eerst gewoon naar school geweest. Daarna heb ik nog wat aan mijn poster voor mijn boekbespreking gedaan en wat aan mijn boekbespreking zelf gedaan. Toen heb ik Tim even lekker buiten gezet in het zonnetje. Om kwart voor 4 zijn we naar opa en oma gegaan om met hun mee te rijden naar Vijfhuizen naar Thomas zijn verjaardag.
Daar hebben we met Kim, Roy Thomas en Michiel lekker een partijtje voetbal gedaan. Ook hebben we daar lekker gegeten, barbecue! Kim, Roy, Thomas en Michiel hadden allemaal een mobieltje gekregen. Iedereen was toen plotseling met die mobieltjes bezig, hoorde je daar weer wat bellen en toen daar weer...... Jammer dat ik die van mij niet mee had... tja... dat wist ik niet natuurlijk! Nou het is al erg laat ik moet nu naar bed...... doei!

Geen opmerkingen: