dinsdag 17 mei 2005

Weer naar school!


Boekbespreking 2 juni 2005

Vandaag was weer de eerste schooldag. Weer van alles gedaan, rekenen, gym en taal. Ik had een 7 voor mijn taal, mooi toch?
Tja.... nu dus ook weer aan het huiswerk.... mmmh.... dat is echt wat minder. Heb vanmiddag 3 x de uittreksels van mijn boekbespreking door gelezen en dat vond ik wel genoeg... mijn moeder was daar geloof ik niet echt blij mee maar het was zo mooi weer en iedereen was aan het voetballen op het pleintje... Ja.. toen moest ik het vanavond nog een keer doen! Maar ik geloof dat ik het wel kan al hoor en ik heb nog bijna 2 weken de tijd!
Ik wil alleen nog een grote tekening van de kaft van het boek maken dan kan ik die op het schoolbord plakken, lijkt mij wel een leuk idee toch?

3 opmerkingen:

men-a-men*s zei

Ik hoor dat je geen reakties kan plaatsen, dat begrijp ik niet. Heb alle instellingen open staan. Hier dan maar even een test ....

men

men-a-men*s zei

Nou, als ik een reaktie plaats werkt het wel.... vreemd (?)

men

Anoniem zei

Vreemd.... ik zal het dan ook maar eens proberen... gaat dit wel?
Mam