zaterdag 28 mei 2005

Palen zetten!


Afdakje bouwen

Vandaag zijn we vroeg opgestaan want we moesten beginnen aan het afdakje achter in de tuin. Mijn vader heeft eerst een hele lange lat vast gemaakt aan de schuur en toen moesten de palen de grond in. Piet kwam kwam ons helpen want ik kon niet overal bij, of het was te zwaar. 's morgens was het nog erg heet 32 graden maar 's middags werd het erg koud. Op de foto hier boven heb ik zelfs mijn bodywarmer aan getrokken, ik had het zo koud!
Ook heb ik vandaag met mijn moeder nog een mozaïek-werk gemaakt op een oud tafeltje dat al jaren in de tuin staat. Het blad was helemaal lelijk geworden en kon dus wel iets leuks mee gedaan worden. Nou het was erg veel werk en het duurde mij echt te lang, mijn moeder heeft het toen maar afgemaakt. Het is wel erg mooi geworden! Hier naast bij mijn foto-dagboek kan je zien hoe het geworden is......

Geen opmerkingen: