zaterdag 21 mei 2005

Weer naar de Bowlingclub!


Bowlingclub De haarlemmerliede

Vandaag weer naar bowlingles geweest. Het was fantastisch! Ik was beter dan de jongen in mijn team die al een paar jaar speelt! 2 stricks en 3 spares dat is toch vet cool! Ben nu lid van het team en mag daarom in de zomermaanden voor weinig geld en kaart kopen waarmee ik 7 dagen per week 2 uur per dag mag trainen.... Lijkt me helemaal te gek. Ook als het in de zomer vakantie niet zo mooi weer is kan ik lekker naar de bowlingbaan gaan toch?
Zijn vandaag ook nog naar de atelierroute in het dorp geweest. Het hele weekend houden alle kunstenaars in het dorp en in de omgeving open huis. Mag je overal naar binnen om schilderijen en beelden te bekijken. Ik vind de beelden het mooist. Mijn moeder is gek op mooie beelden die je buiten in de tuin kan zetten. Zou zelf ook wel eens een beeld willen maken lijkt me vet gaaf.
Ben thuis ook meteen aan de slag gegaan met een hamer en een stuk steen, maar dat is best moeilijk! Misschien dat ik morgen nog verder ga met het beeld maar of het lukt?
Het gaat met Tim best goed... Ik was een beetje bang dat hij zijn boertje Pim wel erg zou missen maar dat lijkt mee te vallen. Hij is nog wel een beetje bang en schrikt nog wel erg gauw, maar het ziet er naar uit dat hij het best naar zijn zin heeft alleen in het hok. Hij hoeft nu niet meer bang te zijn dat Pim hem probeert te bijten of zijn eten probeert af te pakken. Hij ziet erg best vrolijk uit, misschien is hij zelfs wel blij alleen te zijn kan hij niet meer aangevallen worden door zijn broertje... Hij heeft toch wel een erg groot gat in zijn oor, hoop maar dat dat snel beter wordt en niet te veel pijn aan heeft.....Nou Tim je hoeft niet meer bang te zijn hoor!


Atelierroute in de Haarlemmerliede, Vijfhuizen,
Zwanenburg en Penningsveer

Joep van Opzeeland in ..................Zeehond met kids
Haarlemmerliede..........................Marie Paulien van
.....................................................Wijngaarden in
.....................................................Zwanenburg

Geen opmerkingen: