maandag 30 mei 2005

Koud!


Lekker sjouwen!

Vanmorgen stond ik nog maar net buiten en ik had het al koud. Ben teruggegaan om een jas aan te trekken, want alleen een bodywarmer en blote armen... nee.. ... gggrr..... Mijn moeder was niet blij want ik als we te laat de deur uit gaan 's morgens mist zij haar bus en moet dan een half uur wachten op de volgende bus en komt ze te laat op haar werk! Maar goed we hebben toen heel snel naar school gelopen en alles ging toch nog goed.
Op school vertelde er verschillende dat ze van het weekend flauw gevallen zijn van de hitte.... één daarvan was zelfs de juf! Ja het was ook zo ontzettend heet!
Vanmiddag toen ik uit school kwam was het heel erg vies weer, regen. Kon daarom niet buiten spelen, jammer. Maar ik heb heel hard gewerkt aan mijn boekbespreking. Heb een mooie poster gemaakt om op het schoolbord te plakken. Heb gewoon de voorkant van het boek Dolfje Weerwolfje, Zilvertand nagemaakt. Hij is nog niet helemaal af maar dat doe ik woensdag wel!
Vanavond ook nog met mijn vader meegeweest nog wat hout halen voor het afdakje. Van die hele grote platen, zwaar man... Alles ging in de anhangwagen. Op de foto hier boven kan je zien hoe groot die platen zijn.....