donderdag 11 januari 2007

Woooouuuuuwww...da's lekker!

















Zo ziet een echte lekkere hamburger er uit! Alleen wil ik er dan nog kaas en bacon op, dat maakt hem nog lekkerder....


Vandaag zou mam laat thuis komen omdat zij een cursus had. Dat vind ik helemaal niet erg want dan zegt pap meestal dat we bij Burger King gaan eten.
Nou dat was dan ook zo. Ik heb weer zo'n hele grote XXL Burger met kaas en extra bacon genomen.... Die is groot! Oooohhhh... en echt vet lekker man!
Niet echt gezond eten, maar ik kan niet wachten tot we er weer gaan eten!

Ga naar boven....doei.... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi hoi,
Dus dat doen jullie als je moeder een avond van huis is??!!!
haha.
Jullie hebben gelijk!
Ik wilde je nog even succes wensen met de proef CITO, die begint maandag en dan is meester Henk bij jullie in de klas. Vandaar!
Tot maandag, prettig weekend
Groetjes Juf Jelka

men-a-men*s zei

Ja, lekker!

Bedankt!