maandag 1 januari 2007

Vuurwerk!













Pap heeft net een mooie pot aangestoken....

Ik kon gisteren bijna niet wachten tot het 12 uur was. Ik heb de hele avond maar op internet gekeken op buienrader.nl of het wel droog zou blijven om 12 uur.

Toen het eindelijk 12 uur was het droog buiten en dronken we champagne en daarna ging ik met Pap naar buiten om het vuurwerk af te steken. Bo was heel erg bang en Mam is toen met hem binnen gebleven om hem te troosten. Hij wou maar weglopen en huilde de hele tijd. Hij kroop met zijn kop tussen Mam haar benen en wou helemaal niet naar buiten kijken....man zo zielig!
Gelukkig toen het over was werd hij weer een beetje rustig...

Hier ben ik met Pap bezig vuurwerk aan te steken!

Maar ik vond het wel vet cool hoor dat afsteken van dat vuurwerk alleen waren al heel snel de lontjes op die we gekocht hadden door de wind gingen die sneller dan anders. We hebben toen niet alles op kunnen maken maar dat geeft niet, het was echt zo cool.

Toen we klaar waren met afsteken zijn we nog even bij de buren geweest en om een uur of 2 ben ik naar bed gegaan.... Het was een vet coole avond!

Tot later!

See the English version

Geen opmerkingen: