woensdag 31 januari 2007

Nieuw speeltje!














Bo achter de bal aan.....

Vanmiddag ben ik met Bo naar het grasveldje opzij van ons huis gegaan en heb ik de ballenwerper meegenomen. Nou bo vond het prachtig! Iedere keer schoot ik de bal weg en dan Bo er achteraan. Als hij hem dan terug bracht mocht hij een snoepje..... maar niks hoor, daar had hij geen tijd voor. Hij wilde alleen maar achter de bal aan hollen, geen tijd voor snoep.

Alleen toen kwam er plotseling een zwarte poes. Die vond het spelletje ook wel leuk. Maar plotseling ging Bo achter de poes aan... man ik schrok me dood. Ik had Bo natuurlijk niet aan zijn riem en daar ging hij dwars door allemaal tuinen heen achter die poes aan. Maar gelukkig riep mam hem en toen kwam hij toch....ppppfff..... dat was schrikken! Maar het was wel een leuk spelletje. Alleen toen we thuis kwamen moest ik de ballenwerper wel verstoppen want dat nieuwe speeltje was toch echt helemaal cool hoor!

Ga nog even op MSN.... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: