donderdag 4 januari 2007

Naar Artis!












Hier voeren we de giraf......

Vandaag met Mam en Mark naar Artis geweest. Man het was weer erg leuk om weer eens te kijken bij alle dieren.













Yindee de olifant was weer aan het spelen met haar bal.

De kleine giraf Jeanette werd al weer erg groot. Ook de kleine zeeleeuwtjes waren al geen kleine zeeleeuwtjes meer...













Oppasser voert de zeeleeuwen..

Maar het mooist vonden Mark en ik de nieuwe vlindertuin. Dat is een grote overdekte tuin waar meer dan duizend vlinders zo maar rond vliegen, zo vet cool man. Als je heel stil stond kwamen ze zo op de arm zitten.












Hier heb ik een vlinder op mijn arm als je heel goed kijkt.....














Deze vlinder was zo mooi man....












En deze dan?

Het was weer heel erg leuk in Artis... maar nu ga ik naar bed, doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie artis photo's Menno!
Ik vind de vlinders erg mooi!
Tante Suus

men-a-men*s zei

ja geweldig he!