dinsdag 2 januari 2007

Hele dag regen....


















Mark, effe Bo uitlaten........

Vanmorgen heb ik Mark gebeld of hij zin had om een groot rondje met Bo te lopen. Nou dat had hij wel en zo gingen we naar de Bataaf (wielerbaan).

We waren nog niet op de Bataaf of het begon te regenen, man zo hard! Toen we thuis kwamen waren we allemaal klets nat zo vies man.

Daarna zijn Mark en ik begonnen aan een spelletje monopoly. Ik heb voor de Kerst onder de boom de nieuwste monopoly gekregen. Die is niet meer met geld maar met een creditcard en een soort betaal apparaatje, zo vet cool man!
Het spel duurde lang, we hebben er bijna de hele dag over gedaan. Alleen af en toe gingen we er even snel met Bo uit door de regen heen, man wat een weer vandaag... Het was een leuk spel jammer alleen dat ik verloren heb, Mark ik krijg je nog wel!

Ga nog even TV kijken...doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

IK KRIJG JE WEL

Dat zullen nog wel zien