zondag 28 januari 2007

Karten!












Ikke in een racewagen.....

Vanmiddag belde Ruud dat hij met Roy, Thomas en Michiel ging karten en vroeg of ik ook mee wou. Nou daar had ik wel zin in.

Toen gingen we met z'n allen naar de kartbaan. Man wat is dat cool! Eerst moesten we allemaal pakken aantrekken en een helm uitzoeken en toen moesten we heel lang wachten voor we eindelijk de baan op mochten. Omdat ik het voor het eerst deed, reed er eerst iemand achter mij aan om even te kijken of het goed ging. Maar na 2 rondjes moest ik alleen verder. Man er knalde een paar keer iemand bij mij achter op....Wooouuuuw dat gaf een klap man! Wat gaat dat hard, maar het was wel gaaf hoor!











Ikke, Roy, Michiel en Thomas net voor we de baan op gingen....













2 minuten voor de start...

Na afloop gingen ze allemaal met ons mee naar huis en hebben we bij ons vanavond nog lekker gegeten. Was een hele gave dag......

Ga naar boven...doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo allemaal,
Je laatste bericht over de scholen hebben we goed gelezen. Cindy was niet op Kay Munk, maar op het steve Biko college.
Moeilijke keuze voor jullie denken wij. Wij proberen steeds ook Ruud te bereiken, maar dat lukt niet.
Wil jij hem op de hoogte houden?
Hier gaat alles prima naar wens en de darmen hebben bij ons nog niet opgespeeld. Drie van de tien zijn wel ziek geworden, waarvan een zelfs al voor de tweede keer. Morgen gaan we op pad naar een speciale botanische tuin en vandaag gaan we weer naar Pattaya om wat rond te struinen.
Veel liefs van Oma en Opa.

Anoniem zei

Ik hoorde gisteren al van Ruud dat Cindy niet naar het Kaj Munk geweest is en dat dacht ik ook al hoor.

Verder hoorde we van Michiel al dat u van de week al eens gebeld had, maar dat Ruud niet thuis was.

Weet u dat Suze ook u verhalen op Men-a-men volgt! Leuk he? Wat is het toch een mooi medium.....

Nou geniet maar lekker van al dat moois daar en tot schrijfs maar weer!

Groetjes Maud