woensdag 10 januari 2007

Naar het ECL!


















School in Haarlem...

Vanmiddag na school ben ik met Mark naar Haarlem geweest en hebben we les gehad op het ECL in Haarlem.

2 uur lang kregen we verschillende lessen van verschillende leraren. Het leukst was het toen we in het scheikundelokaal fikkie mochten steken, dat was cool man!
De school zelf vond ik niet zo leuk. Het is een hele oude school met oude klaslokalen. Nee, hij was echt saai...

Toen we naar huis gingen vond Mark een paar handschoenen in zijn jas. Hij dacht dat die van zijn moeder waren maar dat was niet zo. Ook zat er nog een iPot in zijn zak die niet van hem was. Toen bleek dat het niet zijn jas was, hij leek er wel op en de maat was ook hetzelfde maar hij was het niet.
We hebben toen nog gezocht maar Mark zijn jas was nergens te vinden. Die was natuurlijk meegenomen door de jongen van de iPot! Mark's moeder heeft toen alles wat er in de zakken zat maar afgegeven en hun naam en telefoonnummer maar achter gelaten en Mark heeft die andere jas maar aangetrokken. Misschien komt de jongen van zijn jas nog terug op die school.......

Op 7 februari gaat we naar het Kennermer Lyceum in Overveen. Misschien is die school leuker, ik hoop het maar.

Na het ECL hadden we nog een uurtje bowling trainen voor het school bowling tournooi dat we op 23 januari hebben.... lekker effe gooien....

Nu ben ik moe en ga naar boven..... doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou men ik heb vandaag gebeld maar nog niemand die vij ipod kwijt is pfff....