zondag 21 januari 2007

4e prijs!












Prijsuitreiking op de bowling..

Vanmorgen moesten we al om kwart voor 9 op de bowling zijn voor de club-kampioenschappen. Om kwart over 9 stond ik al mijn eerste game te gooien.

Die eerste games gingen erg goed. Daardoor kwam ik in de finale, die ging iets minder maar ik werd uiteindelijk toch nog 4e! Om kwart over 12 was de prijsuitreiking. Ik kreeg een zilveren medaille, goed he? Nou is toch leuk hoor!











Mijn medaille.... 4e prijs!

Was een leuke oefening voor het school-bowlen dat we dinsdag gaan doen.....

Ga nog even aan mijn huiswerk, TOPO, Azie.... is precies het gedeelte waar Opa en Oma nu zitten, Thailand, Vietnam, China en nog veel meer.
Heb je ooit wel eens gehoord van de Hoangho rivier, of de Jangtsekiang rivier of de plaatsen Rangoon, Harbin of Woehan? Nou ik niet...
Ga maar even studeren.....

Misschien tot later....

See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi,
Gefeliciteerd Menno met je prijs. Het is niet duidelijk of je ons berichtje ontvangen hebt. Daarom proberen wij het opnieuw.
Alles is hier perferct we zijn alleen steeds erg moe.
Morgen zal ik kijken ofje mijn berichtje ontvangen hebt.
Groetjes
Opa en Oma.

men-a-men*s zei

Bedankt!
Berichtje ontvangen!