donderdag 18 januari 2007

Storm!












Storm in Nederland....

Vanmorgen begon het al met stormen en hadden ze al een weeralarm afgegeven. Vanmorgen ging er naast onze school vlak bij het raam van ons lokaal een boom om. Dat scheelde maar een klein stukje of de boom was door de ruit van ons lokaal gegaan!

Tussen de middag toen ik thuis kwam om te eten zag ik dat het dak van Timmies hok eraf was gegaan door de wind. Man wat een mazzel dat Timmie nog in zijn hok zat. Gelukkig was ik samen met Mark bij ons thuis, dus hebben we Timmie met hok en al maar even in de schuur gezet.

Bo was helemaal overstuur. Hij zat al te blaffen voor dat ik binnen was, ik hoorde hem buiten al helemaal! Hij was ook bijna niet meer rustig te krijgen.

Vanmiddag toen ik uit school kwam was BO nog steeds onrustig, hij loopt maar heen en weer voor het raam en huilt maar.... zo zielig man!

Vanmiddag zijn we met Mark en Romay nog even een uurtje gaan bowlen, we moesten nog even trainen voor de schoolwedstrijd die we dinsdag moeten gooien. Ja, de triple X, dat zijn wij, we moeten goed oefenen!
Na de bowling heeft Romay vanavond nog even bij ons gegeten en daarna is zij naar huis gegaan.












The triple X.....

Man, Opa en Oma belde net nog even vanaf Schiphol. Die waren vanmorgen om kwart over 10 al op Schiphol want die zouden om 1 uur vertrekken voor hun vakantie naar Thailand. Nu is het inmiddels 8 uur 's avonds en ze zitten nog steeds op Schiphol. Oma belde heel stiekem vanuit het vliegtuig. Ze zitten al 3 uur in het vliegtuig te wachten tot ze eindelijk vertrekken!!!!

Ze gebruiken maar een baan op Schiphol en de piloten willen niet opstijgen er staat te veel te veel wind dat zou te gevaarlijk zijn..... balen.... man... je zal daar maar zitten....

Nou het waait nu weer ontzettend hard niet te geloven! Op de TV zijn alle programma's vervallen en is er alleen maar extra nieuws over de storm. Man het is echt een zootje overal!
Het Centraal station in Amsterdam is dicht, er rijden in heel Nederland geen treinen meer. Overal waaien bomen om en daken van de huizen....bbbbrrrrr..... verschrikkelijk!

Oh...ik hoor net van Pap dat op teletext staat dat Opa en Oma net vertrokken zijn om 10 voor half 9... he... he.... eindelijk!

Ga naar boven... hoop dat ik door dat lawaai van de storm een beetje kan slapen.... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: