zondag 14 januari 2007

Schilderij hangt!













Mooie plaats he?

Vanmiddag heeft Pap het schilderij wat Oma van Bo gemaakt heeft opgehangen. Het hangt tussen de boekenkast en de computerkast in.

Vanmiddag ben ik even met Bo naar de wielerbaan geweest daar, daar was de Bokkenloop. Dat is een wedstrijd hardlopen die elk jaar hier in het dorp is. Mark deed ook mee en die moest om 1 uur lopen. Hij deed mee aan de 1,2 km loop alleen op de wielerbaan.
Hij begon heel goed, maar toen opeens kreeg hij erg veel pijn aan zijn knie en kon hij de wedstrijd niet uitlopen. Jammer hoor!

Daarna moest ik weg omdat we naar de MediaMarkt moesten om te kijken voor een nieuwe printer. Onze printer was niet goed meer hij maakte alle printjes roze en dat was niet goed meer te krijgen. Ik begrijp het ook wel hoor want wij gebruiken die printer wel heel erg veel. We hebben daar echt duizenden printjes meegemaakt, hij is gewoon helemaal versleten.












Hier komen Pap en ik net de MediaMarkt uit met de nieuwe printer....

Bij de MediaMarkt hadden ze gelukkig het merk wat mam graag wilde hebben, Epson. Onze oude printer is ook een Epson en die was altijd erg goed.

Daarna zijn we even doorgereden naar Overveen even kijken naar het Kennemer Lyceum.











Het Kennemer Lyceum...

Dat lijkt mij een leuke school om naar toe te gaan. Alleen is het moeilijk om daar te komen. Er gaat geen bus bij ons vandaan naar toe. Als je wel met de bus wil moet je 3 keer overstappen en dan nog een heel stuk lopen of zoiets.... Jammer hoor!

Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we de printer aangesloten op de computer. Hij maakt mooie printjes man!

Ga even mijn tas inpakken voor school voor morgen.
Morgen de proef CITO-toets.....spannend...... doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtig schildery Menno!
Tante Suus