dinsdag 9 januari 2007

Leuke TOPO test!






Zo vet cool man deze test!

Vanmiddag na school ben ik met Mark mee naar huis gegaan om ons geschiedenis huiswerk te leren.

Toen ik thuis kwam was Bo erg onrustig. Hij liep maar voor het raam heen en weer, zat maar steeds naar een hoek in de tuin te kijken en te piepen. We denken dat het komt door de wind, het waait vandaag heel erg hard. De wind maakt erg veel lawaai en het fluit zelfs helemaal langs het raam, vind ie niet leuk zeker.

Vanavond zag ik op de blog 2 lazy 2 blog een TOPO spelletje wat Leon erop gezet heeft. Dat is cool man! Alleen wel heel erg moeilijk, er komen landen in voor waar ik nog nooit van gehoord heb. Maar ik had toch 60% goed en dat terwijl ik van een paar landen echt niet wist waar dat was. Bedankt Leon, ik zal het nog vaak spelen!

Ga naar boven...doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: