donderdag 2 maart 2006

Wat is dit nou voor dier?















Raar soort beest...

Dit beest gisteren in Artis gezien..
Het lijkt op een kangoeroe maar dat is het echt niet. Het lijf van een kangoeroe is veel groter en die heeft hele kleine voor pootjes. Deze heeft 4 gelijke poten. Ik weet nog dat ik de naam zag op het bordje bij het hek .. het was iets met myra....(?) of zoiets.... weet het niet meer...
Deze foto is iets duidelijker als de foto van gisteren ..... Weet iemand misschien wat het is?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey men,
Ik zou niet meer weten wat het was!
gr markvonk

Leon zei

Dit kunnen Mara zijn die grote knaagdieren zoals Capybara zijn. Heb een blik bij de volgende informatie en de foto's. U zou ook kunnen willen contacteren: info@artis.nl

These may be Mara which are big rodents like Capybara. Have a look at the following information and photos. You might also want to contact:
info@artis.nl


Mara article at Artis - in Dutch

Mara - Wikipedia - English

men-a-men*s zei

Hi leon,
Yes! Dat is hem! Wat goed, stond dus gewoon op de Artis site! Yes... Mara ik herinnerde me iets als Myra maar het was Mara oke......
Bedankt Leon!

Hi Leon,
Yes! That is him! And it was just on the Artis site! Yes ..Mara ...I remembered something like Myra but it was Mara oke.. Thanks Leon!