donderdag 23 maart 2006

Leren, leren en nog eens leren!










............Mark en ik huilen, te veel huiswerk...

Vanmiddag hadden we weer crea-middag en hebben we gevulde eieren gemaakt. Eerst werden de eitjes gekookt en toen moesten wij de eitjes pellen. Daarna hebben we ze in de lengte doormidden gesneden en het ei-geel eruit gehaald. Bij het ei-geel ging ketchup maar ik schoot een beetje uit, dus had ik veel ketchup, maar dat geeft niet want dat vind ik wel lekker hoor! Toen moest er nog fritesaus en kruiden door en heb ik de vulling weer terug gedaan in het ei- wit. Ze waren mooi geworden! Na school heb ik ze mee naar huis genomen om vanavond bij het avond eten op te eten.

Na school zijn Mark en ik naar mijn huis gegaan om huiswerk te doen. We hadden 2 dingen voor morgen, geschiedenis en dictee. Dat was vet veel man! We zijn de hele middag bezig geweest. Eerst geschiedenis, daar hadden we allebei 1 fout in. Dat waren weer jaartallen met veel van die ouwe kerels.

1584 Willem van Oranje vermoord
1612 Beemster drooggelegd door Leeghwater
1642 Rembrandt van Rijn maakt de Nachtwacht

En nog een heleboel....

De Nachtwacht

Daarna moesten we woordjes leren voor het dictee wel 50... vet veel man.. Nou dat was best veel werk om dat allemaal in je hoofd te krijgen. Nou Juf als u dit leest, we waren helemaal niet blij met u vanmiddag. Het was mooi weer en wij konden mooi niet buiten spelen! Fijn hoor!

Vanavond bij het eten hebben Mam en ik de eitjes van school opgegeten, lekker! Nou dat ga ik thuis ook eens maken, is helemaal niet moeilijk!

Ga naar boven ... doei.. tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Ha ha - Too much homework is not fun.

Ha Ha - Teveel huiswerk is geen pret.

Anoniem zei

Nee zeker niet leon