maandag 13 maart 2006

Sneeuwklokjes!















Sneeuwklokjes bij het hek in de voortuin!

Vandaag zijn we op school verder gegaan met het project waar we vorige week al aan begonnen zijn "Licht uit spot aan". Ik heb het onderwerp trompet gekozen en daar moet ik dan een soort spreekbeurtje van 2 minuten van maken. Dan vertel ik eerst iets over de trompet en dan ga een stukje spelen op mijn trompet.

Morgen hebben we een dansdag op school en gaan we niet gewoon werken maar zijn we de hele dag in de gymzaal waar we van alles gaan doen. Ook moet ik zwart witte kleding aan. Dat was vanmiddag thuis echt even zoeken. Een zwarte broek heb ik wel maar geen wit shirt. Mam heeft toen een overhemd van Pap gepakt en de mouwen omgeslagen en aan de onderkant er een knoop in gelegd. Daar overheen doe ik dan een zwart vest.... Best spannend morgen die dag...

Vanavond toen we terugkwamen van Bowlen zag ik plotseling de sneeuwklokjes in de tuin staan... die zijn vet mooi man! Kijk maar op de foto hier boven, gaaf he?

Ga nog even met Timmie spelen en hem dan weer heel veel nieuw stro en hooi geven, het gaat vannacht weer zo vriezen.... Vanmorgen was zijn flesje water helemaal bevroren, zielig he?

Doei.. tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: