zaterdag 18 maart 2006

Nieuwe auto!















Ruud met zijn nieuwe auto!

Vanmorgen was ik niet erg lekker, moe en hoofdpijn, ben dan ook niet naar de training van mijn bowling geweest vanmorgen. Heb lekker uitgeslapen en een beetje rond gehangen in huis.
Vanmiddag zij we wel even broeken wezen kopen die ik echt nodig had. Gelukkig waren we gauw klaar en hadden we 2 mooie broeken gevonden die er echt cool uit zien. Dat broeken kopen valt nog niet mee. Ze zijn altijd te wijd en te kort, heb hele lange benen en ben eigenlijk te dun.

Na het broeken kopen zijn we even naar Opa en Oma geweest daar was Ruud met Roy, Ruud heeft vandaag zijn nieuwe auto gekregen... waaauuuww.. wat een car zeg... cool man echt geweldig! We hebben de auto helemaal bekeken het is een PT Cruiser van Chrysler... man wat een wagen! Groot, mooi en echt Amerikaans, alles er op en eraan!

Vanavond hadden we burenclub eten en Marijke was aan de beurt om te koken. We begonnen met en kippensoep... ben altijd gek op soep en daarna vlees met aardappelen en rode kool. Het was erg lekker alleen de rode kool ben ik niet zo gek op.

Na het eten hebben we nog een paar spelletje yahtzee gedaan en natuurlijk won ik weer...
Nu moet ik echt naar bed ..morgen moet ik optreden met de band... spannend!
Doei ....tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: