zondag 19 maart 2006

Uitvoering Prins Willem Alexander!


De hele blaasband op het podium klaar om te spelen!

Vanmiddag om half 2 moest ik al in het dorpshuis zijn om alles in orde te maken voor ons optreden. Als eerste moest ik een T-shirt met de naam van de band aantrekken en toen gingen we muziek op volgorde in onze mappen stoppen.

Daarna moesten we naar de kleedkamers om daar te wachten tot we aan de beurt waren voor ons optreden. Eerst kwamen de meisjes nog met een balletuitvoering en daarna mochten wij eindlijk het podium op.

Eerst moesten we een paar nummers met ons zessen spelen en later kwamen de grote mensen er ook bij en speelden we nog een paar nummer met elkaar.
Het was verschrikkelijk spannend maar het optreden ging echt heel erg goed. Het klonk mooi in die grote zaal man! Echt helemaal te gek! We waren een heel echt orkest met zijn allen.. zo gaaf! We moesten 7 nummers spelen en ook de schildpadden race... die is altijd leuk want daarbij moeten we op de grond stampen om de paar tellen.


Uitzoeken van de muziek...............Samen met de hele band


Kijken naar de rest van de show.......De finale van de show

Na afloop kregen we allemaal nog een vaantje dat we meegedaan hadden. Dat was al mijn 2e vaantje in een week tijd! Vorige week zaterdag met bowlen won ik ook al een vaantje!

In de pauze was er ook nog een loterij.... laat ik nog 2 prijzen winnen! Een keukenmachine voor Mam en 2 zonnetjes van gips die we in de tuin op gaan hangen onder het afdakje... wordt het daar ook een beetje gezellig toch?

Het was echt een geweldige dag... ook Pap en Mam vonden het erg leuk... ze waren erg trots op mij zeiden ze....

Moet nu stoppen we gaan zo eten ..... doei tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: