vrijdag 17 maart 2006

Harry is klaar!






















Harry the bad guy...

Vanmiddag moest ik Harry weer mee naar school nemen om hem af te maken... Nou daar was ik helemaal niet blij mee. Hij was juist zo mooi, zonder ogen en haar. Maar het moest van de juf, ook Mark was helemaal niet blij om zijn pop te moeten schilderen.
Heb er dan vanmiddag op school ook niet echt heel veel aan gedaan alleen zijn mond heb ik van binnen rood gemaakt en zijn ogen blauw. Ik had hem ook wat haar gegeven van wol maar dat werd niet echt mooi.

Vanmiddag thuis heb ik samen met Mam er nieuw haar opgeplakt. Nu heeft hij een hele wilde bos haar, lekker stekeltjes.

Moet nu stoppen moet naar trompetles... oefenen voor zondag dan hebben we een uitvoering hier in het dorpshuis... spannend! Doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Hij is best leuk geworden hoor!