woensdag 22 maart 2006

Open school-avond!















Mark speelt gitaar....

Vanavond moesten we al om half zeven op school zijn. In onze klas stond de tv aan en kon iedereen de video zien die de juf gisteren gemaakt heeft van onze talentenjacht.



Vanaf een uur of zeven moest ik de kaartjes met het programma voor de video aan de deur uitdelen. De video was heel leuk geworden...





Kaartjes uitdelen bij de deur.....

In de grote hal van de school deden een paar kinderen uit mijn klas hun stukje nog live op een podium met theater gordijnen, helemaal echt. Later op de avond deed Mark zijn stukje, spelen op zijn gitaar, nog een keertje in de klas.

Alleen toen de juf zei dat wij met de poppen in de poppenkast mochten spelen kon het niet. De meester van groep 8 was daar bezig en toen was er voor ons geen tijd meer.... Was eigenlijk niet erg eerlijk!

Hier liggen alle poppen ongebruikt....

Voor dat we het wisten was de avond al weer om en moesten we naar huis..... was een leuke avond....

Het is al laat ... ga naar boven .. doei .... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey men-a-men,
Leuk dat mijn foto erop staat.
Hij staat al als bureaublad op mijn pc.
gr markvonk

Leon zei

I think you and Mark would make a great musical duo. How about: "The Mark - Men Show"?

Ik denk u en Mark zou een groot muzikaal duo maken. Hoe over: "Mark - Men Show"?