zaterdag 11 maart 2006

Groep 8 is 5e geworden!















De bowling in Schiedam...

Vanmorgen eerst nog even wezen trainen bij mijn eigen club. Daarna zijn we doorgegaan naar Schiedam voor de halve finales van het schoolbowlen.

Om kwart voor één moesten al onze teams (mijn team, meisjes van groep 8 en de groep jongens van groep 8) de baan op.
Het was wel vreemd om op een andere baan te spelen als de baan op mijn eigen club. Er lag erg veel olie op de baan... Mijn bal was na een paar keer gooien al helemaal vet en glibberig.... Mijn team had steeds problemen dat er iedere keer één pin bleef staan. het leek wel of er één vast geplakt zat.... Nee we hadden niet genoeg punten om door te gaan naar de finales. Wel de jongens van groep 8... die werden 5e van heel Nederland... goed he? Mijn team kwam op de 31e plaats. Nou uiteindelijk niet slecht als je weet dat er 450 teams meededen....












Mijn gewonnen Vaantje .......Dit was de beker voor de winnaars














Patrick en ik bekijken ons gewonnen vaantje...

Het was een hele leuke dag ... en na het bowlen zijn we gaan eten bij menneer Wong (Chinees in ons dorp) en het was weer lekker!

Nu ga ik naar bed .... doei ...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Yes, 31st place out of 450 is good. Next year you may do better. It sounds like you had fun and that is good.

Ja, is de 31e plaats van de 450 goed. Volgend jaar kunt u beter doen. Het klinkt als u had pret en dat is goed.

Anoniem zei

Ja echt goed gedaan