vrijdag 10 maart 2006

Klaar voor morgen!















Bossche bol.....

Vanavond na trompetles ben ik met Pap nog even door gegaan naar Albert Heyn om iets lekkers te halen..... Ze hadden niet veel gebak meer maar gelukkig wel die Bossche bollen die ik altijd zo lekker vind .... Ze waren zo groot vandaag dat ik er meteen maar een mes en vork bij gepakt heb anders werd het alleen maar moeilijk doen met zo'n klein gebaksvorkje... hij was weer heerlijk! Oooohhhh... zou er bijna nog wel één willen....

Morgen is de grote dag, het school-bowling toernooi in Schiedam! Morgen moeten we de halve finales spelen tegen kinderen uit heel Nederland.. spannend, maar wel erg leuk. Misschien gaat Mark nog mee om te kijken.... dat is nog niet helemaal duidelijk. Hij kan alleen maar mee als zijn voetbal wedstrijd niet door gaat i.v.m. de vele regen die er gevallen is de laatste dagen...

Nou, ga naar bed want ik moet vroeg op morgen ... ga eerst nog even trainen bij mijn eigen club.... doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: