woensdag 8 maart 2006

Leren en leren!















Oefenen van de boekbespreking voor morgen......

Vanmiddag heb ik heel hard zitten leren... voorbereiden van de boekbespreking van morgen. Nu net heb ik de hele boekbespreking even voor Pap en Mam gedaan, nou dat ging best goed. Eerst iets vertellen over de boeken van Paul van Loon. Dan iets over de schrijver zelf en dan vertellen waar het boek de Griezelbus over gaat. Dan een stuk voorlezen en vertellen waarom ik het boek gekozen heb. Daarna mag iedereen vragen stellen. Nou ik heb heel hard mijn best gedaan en Pap en Mam hadden een heleboel vragen op het eind... Het was vanavond in onze huiskamer net een echte boekbespreking!

Ga nog even met Timmie spelen ... doei tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou das je goed gelukt hoor