dinsdag 21 maart 2006

Talentenjacht!






















Licht uit spot aan!

Vanmorgen ging ik met een hele zware tas naar school. Moest alles meenemen om mijn stukje in de talentenjacht te kunnen doen. Mijn trompet, muziekstandaard, muziekboek en de poster die ik gemaakt had om achter me op te hangen.

's Morgens moest iedereen een stukje vertellen over wat hij
's middags zou gaan doen. Het was ontzettend leuk. Maar de middag was toch echt het leukst, iedereen deed weer iets anders. Er waren er die een goocheltruc deden en weer iemand anders deed een proefje met een fles en heet water... gaaf man!

En ik deed mijn 2 nummers op de trompet, jammer alleen dat er 2 keer een valse noot was.. maar ja.... het was toch wel erg leuk!

De juf heeft alles opgenomen op video en morgenavond hebben we open-avond op school en dan gaan er een paar weer iets doen en de juf gaat dan de film laten zien aan alle ouders. Hoop dat de film net zo leuk wordt als deze dag was....

Ga nu naar bed... doei .. tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: