zondag 5 maart 2006

Poster gemaakt!






















Grote poster (0,70 bij 0,50 cm) van het boek de griezelbus...

Gisteren al begonnen met het maken van een poster voor mijn boekbespreking voor a.s. donderdag die ik samen met Mam vandaag afgemaakt heb. Het was heel erg veel werk, we hebben er bijna de hele dag aangewerkt. Mam had een hele grove schets gemaakt die ik verder getekend heb.
Daarna heeft Mam uitgelegd hoe je schaduw in een tekening moet maken en kleuren door elkaar moet gebruiken om wat diepte in de tekening te krijgen. Mam deed steeds een stukje voor en dan maakt ik het af. In het begin vond ik het echt moeilijk maar later ging het steeds beter en was het echt leuk werk! Nu is hij klaar en ben ik best wel trots op die poster.

Nu ga ik naar bed... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Your poster is nice Men. Well done.

Uw poster is aardige Men. Goed-gedaan.