maandag 20 maart 2006

Geen school vandaag!















Dagje Habbo...

Vanmorgen kon ik lekker uitslapen... de school was dicht vandaag, de juffen en meesters hadden een studie-dag. Toen ik opstond ben ik lekker achter Mam's laptop gekropen en heb lekker zitten chatten op Habbo.

Je kon het wel merken dat het eigenlijk een gewone schooldag was want er vroegen een paar kinderen of ik ook ziek was... tja.. anders ben je niet thuis op Habbo toch?

Vanmiddag zijn we op stap geweest om een nieuwe muziek standaard te kopen, die oude was nu echt helemaal stuk... Zakt helemaal in elkaar en daar moet je zo wat bij op de grond gaan liggen als je dan nog wat wil zien op je muziekpapier. Nou heb nu een hele mooie en hij is zilver dit keer... Nou maar hopen dat deze langer mee gaat als die oude...

Ga naar boven ... morgen weer een drukke dag op school. We hebben de talentendag morgen. Iedereen moet iets laten zien wat hij goed kan. Nou ik ga iets vertellen over mijn trompet en ga dan een stukje spelen.... spannend hoor! Maar wel heel erg leuk!

Doei.. tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

It is nice sometimes to have a day off from school.

Het is aardig soms om een dag van school weg te hebben.

Anoniem zei

Ik ben niet lekker ik heb hoofdpijn maar morgen kom ik weer op school maar 2 dagen geen school pff alleen maar vervelen