donderdag 16 maart 2006

Vandaag Michiel jarig!
















Vandaag 16 maart is Michiel jarig!
Gefeliciteerd Michiel!

Vanmorgen op school had ik mijn Topo toets van zuid Europa. Nou het was helemaal niet moeilijk hoor! Ik wist alle plaatsen van Bologna naar Turijn in Italië en dan naar Sevilla en Malaga in Spanje naar Porto in Portugal... Ik kreeg er een 10 voor, goed he? Hoop maar dat de volgende Topo net zo makkelijk wordt als deze, maar dat zal wel niet.

Vanmiddag zijn Mam en ik met Opa en Oma naar Vijfhuizen gegaan voor Michiel's verjaardag. Pap kwam later en toen hebben we daar met zijn allen gegeten.

Ga nu stoppen want het is al laat ik moet echt naar bed, heb morgen op school 2 toetsen en moet dus wel een beetje op tijd naar bed... doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: