maandag 15 augustus 2005

Vandaag naar Spanje!

Vanmorgen zijn we om 11 uur vertrokken, op weg naar Barcelona! Daar wil ik al zolang naar toe! Papa en Mama zijn daar een paar jaar geleden naar toe geweest en vertelde dat die Gaudi huizen en het park guel zo mooi zijn, ik ben gek op mozaiek en op architectuur. Als ik later groot ben wil ik ook architect worden, dat lijkt me nou zo'n mooi beroep! Huizen tekenen voor andere mensen.
We zouden er 2 dagen overt doen om naar Barcelona te gaan, tja het is toch meer dan 600 km! Maar het ging allemaal zo snel dat we vanavond om 6 uur nog maar 57 km voor Barcelona waren. We hebben toen via Truus een Hotel gezocht en een pracht... geweldig ... een hotelkamer met een koelkast waar alles in zit! Ook hebben we er vanavond lekker gegeten.....
De mensen hier in het hotel zijn zo aardig... ze hebben hier een ander hotel vlak bij Barcelona voor ons geboekt daar kunnen we morgen vanaf 12.00 uur in. Dan kunnen we de rest van de dag lekker rond kijken in Barcelona! Dan gaan we woensdag weer verder langs de kust van Spanje omhoog.... waar we dan weer uit komen weten we nog niet... wel spannend!
Het is inmiddels al heel laat ik ga nu slapen... tjee... wat duurt het lang voor dit bericht eindelijk op internet staat..... ben al meer als een half uur bezig en dan moet ik dit hele verhaal nog uploaden... Nou tot ziens maar weer... doei...

Geen opmerkingen: