maandag 22 augustus 2005

Dagje rust...
















Kust van Biarritz

Goedemorgen!
Ja we hebben het uitroepteken gevonden op dit toetsenbord hier! We hebben heerlijk geslapen in de mooie luxe kamer...zo lekker dat ik geen zin had om op te staan vanmorgen.... Maar ja als je hier wilt ontbijten kan dat maar tot half 10 dus moest ik toch opstaan... Heb weer lekker spek met roerei en stokbroodjes gegeten....mmmm...zo lekker man!
Gisteravond zijn we naar de oude binnenstad van Biarritz geweest en hebben daar lekker op een terrasje gegeten, ik een hamburger en papa en mama van die rara visjes....zij vonden het erg lekker...nou ik vond ze een beetje eng... Wat een hoge golven heb je daar op dat strand zeg....er waren allemaal mensen aan het surfen op de hoge golven...mooi gezicht man!
Toen werd het opeens heel erg koud....mama en ik hebben lopen bibberen naar de parkeergarage waar de auto stond...bbbrrr...
Vanmorgen was het niet zo mooi weer, maar nu begint de zon al weer te schijnen en gaan we straks naar het zwembad hier..... het is echt zoals op het plaatje hieronder......mooi he? Maar eerst ga ik nog even op de
playstation hoor...... misschien tot later?

Het is nu bijna 5 uur en we hebben inderdaad de hele dag aan het zwembad gelegen.....heerlijk! Zit hier in mijn zwembroek weer even met mama achter de computer in de hal van het hotel.....Ga straks ook weer lekker terug naar het zwembad...maar eerst krijg ik van mama nog een ijsje....tot later!

Geen opmerkingen: