zaterdag 27 augustus 2005

Disneyland Parijs!
















Ingang Disneyland

Vanmorgen om kwart over 6 opgestaan en om 7 uur zaten we al aan het ontbijt in het hotel. Het was weer erg lekker... roerei, worstjes, spek en lekkere broodjes. Om even over 8 vertrokken we op weg naar Disneyland, dat was maar een paar mintuutjes rijden...10 km.
Ergens in een weiland lag dat hele Disneyland.... Papa zette ons af en ging samen met Ruud de auto´s parkeren en wij gingen vast kaartjes kopen. Wat een grote ingang was daar.... Meteen toen we in de hoofdstraat kwamen we al en paardentram tegen en niet lang daarna zagen we Mickey Mouse al in een auto.... mooi zijn die poppen man!
We gingen meteen naar de space mountain 2.... Roy en Thomas en Michiel wilde dat als eerste doen.... nou voor mij hoefde dat niet meteen ik had geen idee wat dat was en wou eerst wel eens horen wat dat nou eigenlijk voor ding was. Ze zijn 3 keer over de kop geweest, in een schroef en kei hard naar beneden gevallen.... Nou ik hoef niet hoor.....
Daarna zijn we door gegaan naar een grot met allemaal enge dingen.... man het is mooi...
´s middags zijn we naar het andere park geweest, Disney Studios.... Daar zijn we naar een auto en motoren show geweest. Auto´s die achteruit over een schans gaan en overal overheen vliegen...vet gaaf man!
Wat is dat Disney Park vet cool man! ´s middags voor we gaan huis gingen, ben ik nog met een paar beesten op de foto geweest. Daarna zijn we in de auto gestapt en zijn we naar huis gereden. Onderweg hebben we in Belgie nog een stop gemaakt om even te eten. Na die stop was ik toch wel erg moe en ben ik in de auto in slaap gevallen totdat we bijna thuis waren.... Was een mooie dag ...maar ben wel moe hoor! Tot morgen!

Ik met knabbel!












Wij allemaal met Goofy!

Geen opmerkingen: