maandag 8 augustus 2005

Spaceshuttle nog niet terug...
















Spaceshuttle voor vertrek

Vanmorgen zou de Spaceshuttle terug op aarde komen. Dus ik bij Oma wachten tot het zo ver was. Nou mooi niet dus.... Misschien komt hij nu morgen, maar wanneer hangt af van het weer. Misschien dat ik dan morgen de landing kan zien. Lijkt me anders wel vet cool om te zien hoe dat gaat. Ze zeggen dat de landingsbaan 5 kilometer lang is, dat moet wel want het duurt heel lang voor hij stilstaat, omdat hij zo snel gaat.

Vanmiddag zijn we nog naar Haarlem geweest om nog wat laatste dingen voor de vakantie te kopen, stro en hooi voor Timmie en een electrische pomp. Daarmee kunnen we op vakantie alle luchtbedden en opblaasdingen voor in het zwembad opblazen.

Morgen ga ik misschien weer met Opa mee naar de golfbaan, als het niet regent. Ik hoop maar dat dat door gaat want het is morgen de laatste keer dat ik deze vakantie naar Opa en Oma ga. Mama is na morgen vrij en donderdag gaan we al op vakantie. Als we gaan hoop ik wel dat die meneer er weer is waar ik die golfclubs van mocht lenen de vorige keer......vet man....

Het is al weer 8 uur geweest ik ga naar boven.... wel-te-rusten!

Geen opmerkingen: