zondag 28 augustus 2005

Vandaag lekker uitgeslapen!

Discolichten.


Werd vanmorgen om 10 uur pas wakker... Lekker uitgeslapen in mijn eigen bedje.....o...wat slaapt dat weer lekker na al die vreemde bedden.
‘s Middags kreeg ik mijn verjaardagscadeau,die mooie loc die ik al zolang wilde hebben. Ben meteen met hem naar zolder gegaan waar mijn trein staat. Het was even zoeken maar ik had hem al snel aan het rijden. Hij heeft zelfs lampjes die gaan branden als hij gaat rijden.... Vet cool man! Heb er uren mee gespeelt....
Aan het eind van de middag kwamen Opa en Oma ook met een verjaardagscadeau.....mooie discolampen voor op mijn kamer! Ze doen het goed man...op de dreun van de muziek gaan ze aan en uit!
Nog later kwamen Piet en Marijke ook met een cadeau....allemaal kleine vissen, een haai een zeehond en nog veel meer vissen....vet gaaf man!
Ik was vandaag echt weer een beetje jarig.....en zaterdag is het grote feest..... Maar nu is het al weer half 11 en ga ik naar bed..... Tot morgen ...doei!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je reportage over je verjaardag gelezen. Je bent weer behoorlijk verwend Ik ben volop bezig met mijn nieuwe computer. Valt allemaal nog niet erg mee,maar ik zal het wel leren
Groetjes, ropo

men-a-men*s zei

Ik heb de computer gezien...nou ik vind hem erg mooi hoor!
Men

Anoniem zei

Ook ik heb de computer inmiddels gezien..mooi ding hoor!
Gr. Mam