woensdag 24 augustus 2005

Prachtig weer!









Huis in Messanges

Gisteren aangekomen bij Ruud en Femke en de kinderen. Binnen 10 minuten lag ik al in hun zwembad....man dat is toch vet gaaf! Lekker bommetje spelen.....’s avonds hebben we lekker gebarbecued, groenteschotel en patatjes gegeten. Na het eten was het mannenavond.... De mannen mochten bier drinken en naakt zwemmen.....in het donker......wouwwww...dat was helemaal vet gaaf... Wat is dat zwembad toch mooi met die verlichting erin in het donker.
Daarna zijn we naar bed gegaan allemaal op een matras in de huiskamer, dat werd keten maar toen kwam Ruud er bij liggen totdat we sliepen...
Vanmorgen schijnt de zon al heel vroeg, ik had het al zo snel warm dat ik eigenlijk al wou zwemmen maar dat mocht ik niet van papa voor het ontbijt...jammer....
Nu moet ik stoppen want ik ga met papa en Roy en Kim brood en melk halen voor het ontbijt..... Tot later!

Geen opmerkingen: