vrijdag 5 augustus 2005

Naar de Arena!












Ajax stadion de Arena

Vanmiddag naar de Arena geweest. Mama wilde even kijken bij de mediamarkt. De afwasmachine is gisteren plotseling kapot gegaan.
Nou dat viel erg tegen wat ze daar hadden.... eigenlijk maar één mooie gezien... ja wel mooi maar veel te duur. Wat zijn die dingen duur!
Daarna nog even gekeken bij de makro maar die hadden helemaal niets.
Toen zijn we naar Halfords gegaan en daar hebben we een stoelhoes voor mij gekocht voor in de auto waar ik allemaal spulletjes in kan doen als we op vakantie gaan. Daar kan mijn DVD speler in en de koptelefoon en allemaal andere spulletjes.

Vanavond met papa alvast mijn DVD speler in de auto gemaakt. Morgen gaan we een heel eind rijden, papa wil voordat we op vakantie gaan de eerste 1000 kilometer gereden hebben. Eerst hadden we het plan om naar Duitsland te gaan, maar dat gaat niet door. Toen stelde ik voor om naar Groningen te gaan, tja... Dan kunnen we mooi even kijken in Pieterburen, de zeehondencrèche ....daar wil ik al zo lang weer eens naar toe... Pieterburen is normaal echt te ver om zo maar even heen te rijden, maar als je toch kilometers moet maken is dat toch een leuke rit?
Ik moet dus vanavond wel een beetje op tijd naar bed want we moeten vroeg op .... Tot morgen!

Geen opmerkingen: