zondag 7 augustus 2005

Rustig dagje na al die kilometers....
















Heerlijke salade!

Vandaag een lekker rustig dagje na al die kilometers afleggen met de nieuwe auto de laatste paar dagen. We hebben nu in het totaal 945 kilometer gereden! Dat moet ook wel want dinsdag moet de auto terug naar de garage om de spoiler erop te laten zetten en de stroom voor mijn spelcomputer te laten maken dan wilde papa de eerste 1000 kilometer erop hebben zitten.... Nou dat is dus gelukt!
Vandaag zijn we alleen even naar Amstelveen geweest om een tent voor de vakantie te kopen. Nou het is een hele mooie voor 3 personen geworden!
Vanavond hebben we lekkere salade gegeten... Eigenlijk eten we dat alleen maar als het zomer is en erg warm... Nu lijkt het wel herfst... Het is koud! Maar het smaakt toch wel hoor, zeker die meloen met ham....mmmm dat vind ik zo lekker!

Net nog even het hok van Timmie verschoond, hij begon meteen weer te verbouwen nadat ik klaar was. Dan begint hij met stroo te slepen want het ligt nooit goed zoals ik het neer leg.....

Ik ga lekker naar boven, morgen weer vroeg op .... Papa en mama moeten morgen weer werken en ik ga naar Oma..... Doei tot morgen!

Geen opmerkingen: