woensdag 10 augustus 2005

Vandaag lekker uit eten!
















Pizzeria Qui Si Mangia

Vanmiddag kwam Marijke langs om te zeggen dat mama niet moest koken! Piet had het restaurant gebeld waar Kim werkt en een tafel gereserveerd voor vanavond voor ons allemaal! Wouwwww...dat was een verrassing ...en dan nog wel een pizzeria dat was helemaal geweldig...
De pizza was helemaal vet cool man, ik heb hem helemaal opgegeten! Kim vertelde dat de meeste volwassenen die echt niet op kunnen omdat hij veel te groot is... Ik dus wel he....! Nou hij was erg lekker. Na het eten vroeg Kim wat ik voor nagerecht wou... Nou dat is voor mij niet zo moeilijk...dat is altijd hetzelfde....ijs... Als het maar geen chocolade ijs is vind ik het allemaal lekker!
Kim wist een mooi ijsje voor mij. Wouwwww..... het was een voetbal-beker met ijs er .... Vet gaaf man! En die mocht ik nog mee naar huis nemen ook! Nou dat mag in de meeste restaurants niet hoor! Ik heb al zo vaak zo´n ijsje gehad en dan vroeg ik of ik die beker mocht hebben en het was altijd weer nee.... dat kan helaas niet, die is weer voor de volgende kindjes....
Het was een heerlijke pizza en lekker ijs....daar wil ik nog wel eens eten!
Mmmmmh... Het is al weer laat al 10 uur...ik moet naar bed.....morgen gaan we op vakantie ik kan niet wachten...Tot morgen..doei!

Geen opmerkingen: