donderdag 4 augustus 2005

Even op en neer naar Makkum....
















De Markt in Makkum

Vanavond zijn we even naar Makkum geweest om kilometers te maken met de nieuwe auto. Truus (het navigatiesysteem) bracht ons helemaal foutloos tot in het centrum van Makkum! Op de Afsluitdijk heeft papa zelfs heel even 170 kilometer gereden, dat is best hard maar het lijkt helemaal niet zo hard in deze auto. Alleen als je dan weer 100 gaat rijden is het net of je stil staat...
In Makkum waren ze net de kraampjes aan het opruimen van de jaar markt die vandaag was. Het was er gezellig druk alle terrasjes zaten prop vol. Maar konden toch nog een tafeltje vinden om even wat te drinken. Jammer was het alleen dat dat tafeltje in de schaduw stond en het al gauw te koud werd om lang te blijven zitten.
Toen zijn we nog even naar wat boten wezen kijken en kwamen we een gekke geit tegen die helemaal in het water stond om wat riet te eten, gek beest....
Daarna zijn we weer naar huis gegaan en vertelde Truus dat we er een uur en een kwartier over zouden doen en dat klopte tot op de minuut!
Onderweg in de auto heb ik zitten luisteren naar mijn eigen muziek cd die mama vanmiddag gebrand had op de computer, die kan ik alleen afspelen op mijn spelcomputer!
Ik ga nu lekker naar boven want het is al weer half 10...tot morgen!

Geen opmerkingen: