dinsdag 9 augustus 2005

Toch naar de golfbaan.....
















Ik aan slag...

Vanmorgen was het best wel een beetje spannend of ik wel met Opa naar de golfbaan zou gaan of niet. Maar gelukkig bleef het droog en de spaceshuttle zou toch vanmiddag pas landen.
Ik was net met Opa buiten om weg te gaan naar de golfbaan toen de telefoon ging. Het was Oma die vroeg of we het fototoestel wel meegenomen hadden. Nee... dus.. vergeten... Opa weer terug naar binnen om dat het op te halen.
Toen we op de baan aankamen was die meneer van de vorige keer niet in het winkeltje... Jammer want toen kreeg ik niet zoals de vorige keer die hele golftas mee maar alleen één golfclub.
Maar het was toch wel erg leuk hoor. Lekker balletjes slaan, ik vind het het leuks om heel hard en met een grote zwaai te slaan... Lekker hard.... Man dat is vet gaaf..... Ik sla dan wel 55 meter ver.... Dat is cool man! Eerst hebben we allebei 30 ballen weg geslagen en toen nog een 15 stuks. Daarna heb ik nog wat ballen van andere mensen weg geslagen.... Die laten ze gewoon liggen......
Het is een gaaf spel hoor... Jammer dat het wel een hele tijd zal duren voor ik weer eens mee kan.... Eerst gaan we op vakantie en dan moet ik weer gewoon naar school...

Vanmiddag Opa nog geholpen met de heg snoeien in de tuin... Dat is ook een flinke klus zeg... Maar wel leuk! Toen moesten we stoppen want de spaceshuttle zou om kwart over 2 landen... Het was wel spannend of het allemaal goed zou gaan.... Maar gelukkig toen ze door de dampkring waren wisten ze eigenlijk al dat het goed zou gaan. Het was alleen jammer dat het donker was, je kon de landing daardoor niet zo goed zien.

Vanavond Marijke even uitgelegd hoe ze Timmie moet verzorgen. Toen hebben we ook nog samen chinees gegeten... Ooohh.... Wat is dat lekker.... Weer van die lekkere vlees balletjes met bami.
Het is al weer erg laat..... Ik ga naar bed.... Tot morgen!

Geen opmerkingen: