dinsdag 21 februari 2006

Yes.. ik heb het!






















Mijn Pak voor vrijdag!

Vandaag op school hadden we 3 toetsen! Eén was de geschiedenis toets, die heb ik van het weekend zitten leren die van die ouwe kerels. De tweede was de aardrijkskunde toets, die mochten we alleen op school leren. De derde was een toets Frans, nou die kwam helemaal zonder dat we dat wisten! De andere groep 7, waar we altijd samen Frans mee hebben, wist het wel en die hebben alles van te voren kunnen leren, nou dat vind ik echt niet eerlijk! Zij kunnen dan wel een goed cijfer krijgen! Nou ik heb het ook echt slecht gemaakt, wist heel veel dingen niet, maar dat is ook niet zo gek natuurlijk! We hebben het nog gezegd tegen meester Henk dat we het niet eerlijk vonden maar die zei niets.....

Vanmiddag toen ik uit school kwam had Mam een heel goed idee voor vrijdag het Bling, bling feest. Pap's veiligheidsvest, daar zitten allemaal lichtgevende (Bling, bling) strepen op, goed he?
Daarbij doe ik nog een hele grote gouden ketting om en mijn Bling, bling pet, gaaf toch?

Ga naar boven nog een stuk in mijn griezelbus boek lezen... doei.. tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Cool! It looks very bling bling Men.

Cool! Het kijkt zeer bling bling Men.