dinsdag 7 februari 2006

Kaas mee naar huis!














1/3 van de kruidenkaas....

Vandaag was het feest op school, Mark was jarig. In de ochtend heeft hij uitgedeeld... lekkere worstenbroodje die hij gisteren samen met zijn moeder gemaakt had. Ze waren erg lekker!

Vanmiddag op school vlak voor dat we naar huis gingen heeft de juf alle kaasjes in stukken gesneden zodat iedereen een stukje mee naar huis kon nemen. Nou ik weet het niet hoor, zo lekker ziet het er niet uit! Mam heeft er nog een stukje van gegeten maar het was een beetje erg droog.... en uitgezweten... Keihard was met een mes niet doorheen te komen!

Vanmiddag na school ben ik even naar Mark geweest om hem een kadootje te brengen. Ik had een leuk spel voor hem Wild West Tycoon, voor op de computer.

Mark zou vanavond met zijn ouders lekker uit eten gaan bij het Gemaal! Mark ik hoop dat het eten lekker was en je samen met je ouders een leuke avond hebt gehad!

Ik ga naar boven ... lekker TV kijken op mijn kamer..... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Hard cheese is no fun. It might be good if melted on toast.

De harde kaas is geen pret. Het zou goed kunnen zijn indien gesmolten op toost.