zaterdag 25 februari 2006

Eindelijk mijn dartbord!















Mooi is ie he?

Vanmorgen na de bowling heb ik eindelijk het dartbord gekocht wat ik al weken lang wil hebben. Gelukkig hadden ze hem nog hier op het dorp. Hij is prachtig, hartstikke mooi en lood zwaar! Alleen toen ik hem thuis uit de doos haalde bleken er geen pijltjes bij te zitten... tja... dan had ik er nog niets aan.

Net toen we besloten hadden om naar Amsterdam te gaan om te kijken voor pijltjes belde Mark. Nou die had ook wel zin om mee te gaan naar Amsterdam want die moest ook nieuwe pijltjes hebben voor zijn dartbord.

We zijn toen de hele middag op stap geweest maar geen pijltjes te krijgen... Eindelijk in Amstelveen hadden ze mooie pijlen. Daar hebben Mark en ik allebei een hele mooie set gekocht... cool man!
Hier boven zie je mijn gave dartbord... cool he?

Maar nu ga ik naar bed ..... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: