maandag 20 februari 2006

Toch nog Bling Bling?















De Bling Bling pet voor het feest!

Vanmiddag met Mam zitten praten over het Bling Bling feest wat we vrijdag hebben en iedereen glitter kleren aan moet doen. Nou ik zou echt niet weten wat ik aan moet doen. Toen kwam Mam met het idee om een pet met aluminium folie te bekleden. Maar dat viel niet mee. Voor je het er omheen getrokken had was het al weer kapot...
Toen hebben we plakplastic over het folie gedaan en toen werd het best wel stevig. Nou boven kan je zien hoe hij geworden is... best gaaf he?

Nou moet ik nog even verder denken wat ik nog meer aan moet... jammer is alleen dat het over een paar dagen al bijna feest is...... (Hoop dat Mam nog een goed idee krijgt..!)

Ik ga naar bed... doei tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

hey,
Mooie pet
echt bling bling
doei veel plezier men-a-men