vrijdag 3 februari 2006

School disco!















Effe kijken....spannend .... wat is daar achter dat gordijn?

Vanmorgen voor ik naar school ging toch nog even gekeken naar mijn TOPO. Nou ik wist alles alleen bij Bern moest ik heel even nadenken maar toen wist ik het toch.
Komen we op school krijgen we de TOPO niet in de ochtend naar pas in de middag......

Nou het viel gelukkig mee 's middag op school wist ik alles en kreeg ik een 10! Ppppfffhhhh... dat hebben we weer gehad!

Vanmiddag toen ik uit school kwam waren Opa en Oma er al die had Papa van schiphol gehaald. Zij vonden het wel erg koud hier.... tja ... komen net uit Tenerife daar was het lekker warm....
Opa en Oma zijn gezellig hier blijven eten, pangsit, gehaktballetjes en lekker chinese mie.
Alleen Pap en ik moesten al heel snel na het eten weg.. want ik moest naar mijn muziekavond van de trompetles.














Eindelijk naar binnen......

Vanavond om 9.15 gingen Mark en ik naar de school disco. Eigenlijk zouden we niet gaan maar het zou heel spannend worden vanavond. Ze zouden een groot scherm neer zetten en dan videoclips draaien nou dat leek ons erg gaaf!















Iedereen dansen op ... heb de hele nacht liggen dromen.......

Het was eindelijk weer eens een leuke disco... Goeie muziek, crazy frog, Baas B en Lange Frans, Meatloaf en Wolter Kroes, gaaf man!


Het was een hele leuke disco, maar het is wel een beetje laat geworden het was bijna 23.00 uur toen we thuis kwamen.

Nu ga ik naar bed... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

"Disco! Disco Duck!" Parties are fun!

Disco! De Eend van Disco!" De partijen zijn pret!