maandag 13 februari 2006

Toch nog schaatsen kijken!


Schaatsen kijken tussen het bowlen door....

Vanmiddag toen ik uit school kwam meteen de TV aangezet. De 500 meter schaatsen heren begon om half 4. Alleen om kwart voor 5 moesten we naar de Bowling... jammer konden we niet verder kijken.

Toen we bij de Bowling het restaurant binnen kwamen zag ik het al meteen.... ze hadden een heel groot scherm en het schaatsen stond op..... geweldig! Tussen het Bowlen door ging ik iedere keer even kijken hoe het er voor stond.

Inmiddels zijn we weer thuis en kan ik weer verder kijken ... is wel spannend hoor!
Maar nu ga ik naar boven kan ik lekker op mijn bed even verder naar het schaatsen op TV kijken.... doei tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Haha, I think you like to watch skating a lot Men. Do you like to skate?

Haha, denk ik u houdt van een schaatsend op Men te letten. Houdt van u te schaatsen?

men-a-men*s zei

Ik vind kijken naar schaatsen heel erg leuk, maar ik kan het zelf niet...wel jammer...

I like watching skating a lot, but I can’t skate myself.. that's too bad...